Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2013

10 οφέλη του αβοκάντο στην υγεία

Υπάρχουν πάρα πολύ καλοί λόγοι για να κάνετε το αβοκάντο μέρος της δίαιτας σας. Αυτό το εξωτικό φρούτο δεν είναι επεξεργασμένο, είναι ένα φυσικό φρούτο γεμάτο θρεπτικά συστατικά. Η κατανάλωση ενός αβοκάντο την ημέρα συνεπάγεται λιγότερη κατανάλωση έτοιμου φαγητού (junkfood) και αυτό προσφέρει πολύ σημαντικά οφέλη στην υγεία σας,  τα οποία θα σας βοηθήσουν να φαίνεστε και να νοιώθετε καλύτερα από πολλές απόψεις. Ακολουθούν 10 λόγοι για κάνετε αυτό που κάνω κι εγώ, να τρώτε ένα αβοκάντο την ημέρα:

  1. Εμποδίζει τον καρκίνο του προστάτη Τα αβοκάντο εμποδίζουν την ανάπτυξη του καρκίνου του προστάτη. Οι άνθρωποι που τρώνε πολλά αβοκάντο τείνουν να τρώνε λιγότερα ανθυγιεινά φαγητά, τα οποία αποδείχτηκε ότι προκαλούν καρκίνο προστάτη. Αν και το αβοκάντο είναι γενικά αντικαρκινικό φρούτο, η αποτελεσματικότητα του στην αντιμετώπιση του καρκίνου του  προστάτη είναι πρωτοφανής.
  1. Μειώνει την χοληστερόλη Τα αβοκάντο είναι πλούσια σε καλά λίπαρα τα οποία αυξάνουν την καλή χοληστερόλη και μειώνουν την κακή. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βήτα-σιτοστερόλη, μια ουσία που είναι αυξημένη στον οργανισμό ατόμων με χαμηλά επίπεδα κακής χοληστερόλης. Σε μια έρευνα που διεξήχθη, ανάμεσα σε 45 εθελοντές όλοι είχαν μείωση χοληστερόλης κατά 17%, μετά την κατανάλωση αβοκάντο επί μία εβδομάδα. Αν ψάχνετε την καλύτερη τροφή για να αλείψετε στο ψωμί σας και να ρυθμίσετε την χοληστερόλη, επιλέξτε ένα ώριμο αβοκάντο.
  1. Βοηθά την λειτουργία της καρδιάς Ένα φλιτζάνι αβοκάντο περιέχει ¼ από την απαραίτητη καθημερινή συνιστώμενη ποσότητα κατανάλωσης φολικού οξέος. Το φολικό οξύ μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής. Η βιταμίνη Ε, τα μονοακόρεστα λίπη και η γλουταθιόνη που υπάρχουν στο αβοκάντο είναι επίσης χρήσιμα για την καρδιά. Όταν τρως ένα αβοκάντο σημαίνει ότι αποφεύγεις να τρως κάποια άλλα επεξεργασμένα φαγητά, τα οποία κάνουν κακό στην καρδιά.
  1. Εμποδίζει την καρδιακή προσβολή Τα υψηλά επίπεδα φολικού οξέος στο αβοκάντο προστατεύουν από καρδιακή προσβολή. Οι άνθρωποι που κάνουν δίαιτες πλούσιες σε φολικό οξύ έχουν πολύ λιγότερο κίνδυνο καρδιακής προσβολής από αυτούς δεν κάνουν. Τρώγοντας ένα αβοκάντο στην φυσική του κατάσταση (χωρίς να είναι επεξεργασμένο και άγουρο) εμποδίζεται ο φραγμός των αρτηριών, ο οποίος είναι η κύρια αιτία καρδιακής προσβολής.
  1. Καταπολεμά τον στοματικό καρκίνο Ερεύνα έδειξε ότι κάποια μείγματα του αβοκάντο μπορούν να εντοπίσουν προ-καρκινογόνα και στοματικά καρκινογόνα κύτταρα και να τα καταστρέψουν χωρίς να προκαλέσουν βλάβη στα υγιή κύτταρα. Η αλκαλική φύση του αβοκάντο αποδείχθηκε ότι βοηθά την στοματική υγιεινή και την υγιεινή των δοντιών.
  1. Προστατεύει από καρκίνο του στήθους Το αβοκάντο, όπως το λάδι ελιάς, έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε ελαϊκό οξύ, το οποίο απεδείχθη μετά από πολυάριθμες μελέτες ότι εμποδίζει τον καρκίνο στήθους. Και φυσικά όταν τα λίπη στη διατροφή σου είναι ωμά αποφεύγεις τις καταστροφικές συνέπειες μιας δίαιτας πλούσιας σε ζωικά και trans λιπαρά.

  1. Κάνουν καλό στα μάτια Τα αβοκάντο κάνουν καλό στα μάτια καθώς περιέχουν περισσότερη καροτινοειδή λουτείνη από οποιοδήποτε άλλο φρούτο. Η λουτείνη προστατεύει από εκφύλιση της ωχράς κηλίδας και τον καταρράκτη, δύο  ασθένειες ματιών που έχουν σχέση με την ηλικία.
  1. Βοηθά στην απορρόφηση θρεπτικών συστατικών Έρευνες απέδειξαν ότι κάποιες τροφές απορροφούνται καλύτερα όταν τρώγονται μαζί με αβοκάντο. Σε μια τέτοια έρευνα, οι συμμετέχοντες που έφαγαν σαλάτα με αβοκάντο, απορρόφησαν πέντε φορές καλύτερα την ποσότητα των καροτινοειδών (μια ομάδα τροφής που περιέχει λυκοπένη και βήτα καροτίνη) από αυτούς που έφαγαν σαλάτα που δεν περιείχε αβοκάντο. Ο λόγος είναι ότι το αβοκάντο περιέχει πολλά ιχνοστοιχεία, τα οποία βοηθούν στην χώνεψη και στην απορρόφηση.
  1. Καταπολεμά την γήρανση με γλουταθειόνη Τα αβοκάντο έχουν πολύ γλουταθειόνη, ένα σημαντικό αντιοξειδωτικό το οποίο έδειξε ότι εμποδίζει την γήρανση, τον καρκίνο και καρδιακή προσβολή. Η γλουταθειόνη παράγεται στο ανθρώπινο συκώτι και παίζει σημαντικό ρόλο στον μεταβολισμό, στο ανοσιοποιητικό σύστημα και στην υγεία. Υπάρχει σε πολλά φρούτα, λαχανικά και κρέατα.
  1. Βελτιώνει γενικά την υγεία με βιταμίνη Ε Τα αβοκάντο είναι πολύ πλούσια σε βιταμίνη Ε, μια βασική βιταμίνη που προστατεύει από πολλές ασθένειες και προάγει την γενική υγεία. Η βιταμίνη Ε, που μπορεί επίσης να βρεθεί σε δημητριακά, φυτικά έλαια, καρύδια, λάδι ξηρών καρπών και σε φύτρο σταριού προστατεύει από αύξηση χοληστερόλης και καρδιαγγειακές βλάβες.
Πηγή: http://avocado-diet.com/10-%CE%BF%CF%86%CE%B5%CE%BB%CE%B7/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...